Thursday, January 22, 2009

SERIUS PENAT GILER MINNGU NI!!!!!!!

Minggu ni sgt penat..... sampaikan aku xsempat nk post coment baru.... huhuhu.... yela buat minggu ni keje aku asyik berjalan jek... berjalan sambil buat kerja amal.... hahaha.... dalam minggu ni saja aku melangcong di pantai timur and selatan..... semalam aku baru jek balik dari johor bahru tuk complete kan aku punya task.... apelagi klo bukan pergi ke ipta/s yg ade di johor n melaka... tp aku seronok dgn kerja mcm ni.... "Keamanan kepada Dunia". sebenarnya aku nk sambung cerita aku sebelum ni... trip to terengganu tuuu.... tp xsempat.... bnyk lg yg aku nk ceritakan, oleh kerana mase tidak mengizinkan nk buat cam ne kn..... kn..... kn...... huhuhu.... petang ni lak kn p melaka plk..... fuhhhhhhh..... baju pon xsempat nk basuh.... hahaha.... tp nasib baik ade bnyk baju dalam almari.... keletihan aku sgt seronok kerana membawa makna yg sgt besar.... aku rase semakin hari semakin aku bahagia dgn hidup.... Alhamdullilah aku bersyukur kepada Allah kerana memberi aku kekuatan dalam mempermudahkan urusan aku.... sampai cni jela jari berhenti menaip.... jari pon letih jugak....hahahaha.....

1 comment:

Norlin Sabuti said...

ala..
ak pon bejalan gak..
haha..
tp bkn drebar lar cam ko..
hehe..
penat xsepenat ko kot..
yg pntg..
best bejalan..
ape kate org..
jauh perjalanan luas pengalaman..
hahaha..
jom..
strive 4 success..
hehe..
iA kempen ni menjadi..
yehaaa~~