Wednesday, February 25, 2009

AKU YG DH GEMUK?????

Aku ni gemuk ke ha? menjadi tanda tanye.... petang semalam aku p kajang nk betulkan jam tangan akuuu yg paling akuuu syg.... dh lama akuu x pakai jam tangan tu sebabkanya xde betry... bukan xde betry.... klo xde betry xgeraklah jarum jam aku tu kn... sebenarnya jam aku tu, betrynye dh xde power... dh dekat sebulan duk dalam Almari meja aku... teringin plk aku nk pakai... yela jam tu boleh tahan mahal jgk la... sb jenama 'GUESS'... 1 lg sbbknya mak sedara aku yg hadiahkan kt aku.... jam ni dia bli kt USA... harga dia USD 365.00... klo ikotkan harga kt sini RM 1277.50 sen ikot pertukaran wang asing sekarang ni... bg aku mhl jgk la... lagipon jam ni dh lama aku pakai... Dh 5 tahun... berbalik pasal akuu p kajang plk... ptg semalam tu aku p kajang dgn lann naik moto CCF 872 warna hitam sport rim bintang 3... bergaya tuuuu... sampai jek kt metro kajang terus p kedai jam tukar betry... bila aku tanye harga betry jam, tauke jam tu dia ckp betry yg biase harganye RM8.oo.. murahnye.... tp boleh bawak risiko sb betry tu akn mengeluarkan cecair toksid... xboleh jadi ni... rosaklah jam aku... nasib baik la tauke tu describe kt aku ade betry original dari swiss power.... boleh la thn.... harga pon boleh tahan... RM25.oo.. ape lg aku suh tauke tu tukar kn jela... dh setel pasal jam kitaorang pon jenjalan la round metro kajang... sekali terserempak kawan lama... perempuan la kwn tu... nk kate kwn lama x jgk... sb lama x nmpk kot... padahal duk za'ba jgk... huhuhu... sekali dia tegur... Ely: 'Nas, ko dh gemuk ek sekarang'.. Nas: 'Iyeke dh gemuk'..? Lann: 'Biasala org dh bahagia sekarang ni, mctilah gemuk'... huhuhu..... Ely: 'Dulu aku tengok ko kurus jek'... huhuhu... dulu aku kurus sangat ke? hm... yela kot... sb dlu aku dlm dilema... haks33.... bahagia skejap aku dia ckp aku dh gemuk... hahaha.... yela kot... aku x gemuk sebenarnye... cuma naik isi cket jek... hahaha... ok la... daaa~

No comments: