Thursday, February 5, 2009

LUAHAN

Banyak yg nk diperkatakan dan dikongsikan tetapi kesuntukan masa dan ketiadaan laptop membuatkan aku xdpt nk post coment baru... buat minggu ni dan minggu yg akn datang adalah hari minggu yg sangat sibuk sebabnya program kolej dh nk dekat.... pelbagai masalah yg ada n bnyk lg yg perlu disiapkan... dalam melakukan perkara yg baik ade2 saja org cuba nk menjatuhkan... semalam aku ade meting pasal program kolej... aku rasa sedih dgn seseorang ni... sangatla jahil.... sebelum ni dia x pnh plk nk ajar aku sebelum nk buat program kna buat majlis kesyukuran... punyala baik si dia tu... masyaAllah.... hanya tuhan saja yg tahu perbuatan manusia seperti itu.... Bg aku semua tu dugaan semata2.... dan pada hari ni aku rasa mcm nk melawan kroni2 yg tiada maruah dan harga diri.....bak lecture aku kata perabihkan beras jek.... memalukan mak bapak.... kesian mak bapak diaorng kna tgung dosa si anak2 yg xsedarkan diri... akan tetapi aku hanya redha dan berserah pada Allah sahaja.... dan aku akan tunggu kemenangan itu akan berpihak kepada yg benar.... sepandai2 tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua.... pada rakan2 sekalian banyakan berdoa kepada Allah S.W.T supaya kita mendapat kemenangan dan kejayaan hasil usaha yg gigih ini.... InsyaAllah....

No comments: